Tartós fogyás: glikémiás index alapján összeállított GI diéta étrend

Súlycsökkenés glikémiás index. Alacsony glikémiás index és súlycsökkenés

Tartalom

    súlycsökkenés glikémiás index

    Mik az egyszerű és összetett szénhidrátok? A szénhidrátok két nagy csoportra különíthetők el: Súlycsökkenés glikémiás index egyszerű szénhidrátok péksütemények, édességek, cukrozott italok és ételek, burgonya, rizs, tészta, méz stb.

    Ezeket edd, ha fogyni akarsz!

    Az összetett szénhidrátok zöldségek, gyümölcsök, gabonafélék viszont nem kerülnek restrikció alá, hiszen az ebbe a csoportba tartozó ételek igen jótékonyan járulnak hozzá az egészséges étkezéshez. Az egyszerű szénhidrátok hosszú távon az inzulintermelés fokozásának káros következményei alakulhatnak ki.

    súlycsökkenés glikémiás index

    GI-diéta étrendben az alacsony-közepes vércukorszint-emelő hatás szerint megválogatott ételek szerepelnek. Tiltott GI diétás ételek: Péksüteményeket, burgonyát, mézet, cukrozott édességeket nem fogunk találni a GI-diétában, hiszen ezek azok az ételféleségek, melyek igen hirtelen és magasra szökkentik a vércukorszintet, következményes inzulinkiáramlást eredményezve.

    Csak a magas rosttartalmú friss gyümölcsök, zöldségek fogyasztása megfelelő fehérje- és zsírtartalmú ételek mellett igen kedvező a vércukorszintre, így a fogyókúra kimenetelére is. Ha csak a kívánt súly eléréséig folytatod a diétát, fontos, hogy annak befejezése után is figyelj oda a glikémiás indexekre.

    súlycsökkenés glikémiás index

    A tartós karcsúság érdekében legalább napi két étkezésed csak alacsony glikémiás indexű ételekből álljon, illetve a többit is próbáld meg kombinálni velük. GI diétás ételek.

    súlycsökkenés glikémiás index